zondag 7 augustus 2011

Mijn quilt



Mijn eerste quilt
Op een of andere manier haal ik me altijd problemen op de hals. Heb ik net ontdekt dat het quilten ook heel leuk lijkt, begin ik gelijk met een hele grote eenpersoons bedsprei!
Het patroon heb ik zelf bedacht. Terwijl ik bezig was met alle lapjes aan de vloerbedekking vast te spelden, dacht ik regelmatig: "waar ben ik aan begonnen?!"
Ik had mijn dochter deze beloofd en als ze uit huis zou gaan, zou ik hem af hebben. Ze is inmiddels getrouwd, dus dat gaat me niet meer lukken. Maar de top is af en ik zal en wil hem afkrijgen.
De doorzetter wint....

Ik kijk nu regelmatig naar wat anderen quilten en ik vind het allemaal prachtig! Van een heleboel begrippen heb ik nog nooit gehoord. Ik mag me dus nog wel wat verdiepen in de materie.
Maar mijn complimenten aan alle medeblogsters!
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige quilt, Paulijn. Echt een topstuk. Tj., zo'n hele grote heb ik ook nog nooit "af"gemaakt. Wel tops, maar daarna heb ik geen zin meer. Nu maak ik quilts in delen, quilt ze met de hand en zet ze in delen aan elkaar. Dat werkt voor mij het makkelijkst. Laten quilten is wel een dure hobby. Ik zal eens zoeken naar een adres (iets van dutch quilters- van die blauwe amsterdamse huisjes)

    BeantwoordenVerwijderen