zondag 18 maart 2012

Een nieuw project

Met frisse moed ben ik begonnen aan een slip-over. Ik vind ze altijd heel leuk staan (en je breit lekker 2 mouwen minder). Ik heb het patroon uit de On line en brei met naalden 3,5 en 4 met Phildar Tweed. Het ruitje is leuk breien, maar je kan niet op je gemakje maar doorpennen, al televisie kijkend.
Ik ga er voor zitten met pen en papier om de pennen te 'turven' en afleiding van buitenaf kan ik er niet bij hebben.
Ik heb van die plactic ringetjes ontdekt. Die plaats ik op de naald na elk 'rapport'. Dit scheelt enorm!
Als je het beeld vergroot, zie je ze goed zitten.
Gelukkig zie ik het helemaal zitten.

4 opmerkingen:

  1. Floept er meteen een prachtig nieuw breiwerk op het scherm. Ik zal je verder niet afleiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee joh wat gaat dat dan meteen snel ,ziet er leuk uit .ja dat ken ik pen en papier erbij want anders ooooooooh weer terug steken want uithalen is vaak nog rampzaliger ,maar dat hoort erbij toch al is het wel eens vervelend,brei ze marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent al behoorlijk op weg, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me een hele klus!
    Erg ingewikkeld, gelukkig maar dat er geen mouwen in hoeven.

    BeantwoordenVerwijderen