zondag 12 augustus 2012

Een lente dag in juli



Een lentedag in juli.
Ik ben  De Koe even goed zat. Hij komt even in de wachtrij.
Er komt vanzelf wel een moment dat ik opeens zin heb om hem af te maken.
Dit is mijn volgende project. Hij past in de serie van Cornelis Jetses. Ik vind deze ouderwetse platen erg mooi. Wat ik erg fijn vind van dit soort grote platen, is dat het helemaal dicht is. Er vallen geen 'gaatjes' zoals bij het groen van de koe. 
In dit werk zitten veel stiksteekjes, dus ik ga per vakje werken en dan ook meteen de stiksteken zetten.






8 opmerkingen:

  1. Hoi paulijn groot gelijk afwisseling doet soms wonderen en deze zijn ook erg leuk zeg die oude platen van jetses,zag dat je er al van hem gemaakt hebt ,erg mooi en daar mag je trots op zijn Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige nieuwe borduurwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die sfeer van vroeger, heel veel plezier met dit prachtige borduurwerk!
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuk patroon, veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Wel veel werk maar vast ook erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi patroon! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb je het patroon nog van lente op de akker ik heb de andere ook allemaal geborduurd en ben al langer op zoek na dit patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn moeder heeft het borduurwerk het hooi komt binnen helaas hebben wij hier niet de garen bij gekregen weet u misschien nog welke kleurnummers u heeft gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen